Lichtkrant

Welcome visitor !!

zaterdag 18 januari 2014

Ontvangen zaterdag 18 januari 2014

CONDITIONS: uitstekend
REMARKS: in de winter wordt het 's ochtends later licht buiten. Dit is gunstig voor de middengolf ontvangst. Vanochtend hoorde ik hier de zender Barcelona.

DATE / UTCKHZNAMESINPOYAESU (S+DB)*AKAI (%)**REMARKS
18/01/2014 / 06401633Barcelona35343
9
40
* = Yaesu FRG-7700 communications receiver
** = Akai AT-V04 tuner
Antenne middengolf (MW) en kortegolf (SW) = zelfgemaakte magnetic loopantenne (binnenshuis)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi dit is een bericht van Henk uit Diepenveen.Ben bcl/swl en heb genoten van je blog erg goede dxér bent u!!!! Nou ik ben zelf veel bezig op MWLIST en luister veel op de SDR TWENTE.Nog complimenten voor je 'loop' erg goed hoor!

Zit ook veel op SSTV,PSK31,JT65 te luisteren en op 27245 usb zend ik met 8 watts -12 watts met een goedgekeurde President Jackson 2,antenne is een gp 1/2 wave!Werk met alle continenten en ga mijn novice-liscentie halen want dan heb ik veel mogelijkheden ook als de 11 meter in het donker plat ligt!Kijk maar op 26-01-2014 op MW LIST dan zie je mijn log.He ga zo door en tot de volgende keer.

73 gd dx de Henk PADX

Radio Coax zei

Hallo Henk,

Bedankt voor jouw reactie. Mijn ervaringen hier op SW met een loopantenne en LPAM zijn erg positief. Jij ook succes met de hobby en tot horens.

Radio Coax